SeAnnY PhOTosHoP

butterfly..


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!

GOD BLESS U ALWAYZ...

Friday, April 9, 2010

3 Hari 2 MaLam Di IPP ROMPIN..


Da lama se aku tak jengah blog kesayanagn aku nih..hmm..bz la katakan..skg ni aku berada di IPP Rompin attend BENGKEL PEMURNIAN PAKEJ LATIHAN..sok lik da..YaHoO!!! walaupun masih bnayk agi keje yang tertinggal kt Opis, atas arahan aku turutkan jugak..tapi tak la sia-sia..ada la ilmu baru n pemandangan baru yg aku leh lihat n dapat kat cni..bak kata orang Jauh Perjalanan Makin luaslah pengalaman..Hoo..Hoo..


Hmmm...banyk pengalamn telah aku timba..n ramai org dapat aku kenal...mcm2 ragam. ada yg occay..ada yang tak occay..biasalah, itu da memg lumrah hidup manusia..Allah SWT cipta setiap manusia itu cantik dengan berbeda-beda rupa paras, tingkah laku.ada yang baik dan ada juga yang menjengkelkan..tapi setiap yang tidak baik itu melengkapi yang baik..pendek kata, dalam setiap kebaikan seseorang tu..mesti ada kekurangan nya jugak..begitu juga pada orang yang kurang baik..sejahat-jahat manusia itu, mesti ada kebaikan yang ada dalam diri seseorang tu..kalo sumernya baik mcm tak syiok lak kan...takde Pro n Contra..ye tak???


Aku memg suke melihat gelagat orang..masing2 ada kelebihan..masing2 ada kekrangan..kadangkala aku juga melihat n menlai diriku sendiri..terfikir sejenak.."apakah panangan individu lain terhadap diriku??? adakag mereka suke n senang dgn perwatakanku??adakah kehadiranku membawa makna kepada mereka???'' memang susah untuk kite mentafsir fikran orang lain terhadap kita..tapi apa yang penting muhasabah diri itu perlu untuk membaiki kelemahan diri kita..takut2 kite tergolong orang-orang yg punyai sifat terkeji..NaU'ZUBILLAH..mintak jauhkan sumer tuh..


mcm da ngntuk la plak..tido dulu la..


*****bersambung....... 10.04.2010 / 12.44 am..