SeAnnY PhOTosHoP

butterfly..


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!


GOD BLESS U ALWAYZ...


Friday, February 27, 2009

UnTUK Mu AbAH..

ABAH..ROSAH BIN OTHMAN


Di saat aku lena ...dia berjaga,
Aku bersenang dia bekerja untukku...
Tiada terbatas memberi.. tidak minta dibalas,


Ingin dibinanya untuk ku kehidupan yang sempurna,
Punya kekuatan jiwa
memiliki rasa malu..
Muncul dari rasa luhur, menegur sebelum terlanjur..
Itulah yang diwarisi ...


Pesan Ayahanda terpahat di hati,
Beringat-ingatlah berpesan-pesan untuk
kebaikan,
Marah bukan kebencian tapi tanda sayang..


Aku semakin dewasa..berjiwa merdeka,
Sedang dia semakin tua membilang
usia ,
Di saat aku berjaya dia tiada berdaya,
semoga aku tak lupa jasa
ayah bunda





0 comments: