SeAnnY PhOTosHoP

butterfly..


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!


GOD BLESS U ALWAYZ...


Sunday, October 11, 2009

Hati menagis siapa yang tau..Ape2 Je LaW...

Hmmm..ari ni da smbung keje lik..ngantok nyer!!!!!!! tak cukup tido..mana taknya ari sabtu itu ari hantar abah pegi berubt kt Machap..ingt malas lew nk ikut, coz da tau da..mesti lambat giler balik..tapi cian lak nk biarkan abah drive sorang-sorang..kaki dia sakit..bukan kuat lagi tu..da 3 kali pegi berubat kali ni pecah record lew balik smpai umah kul 3 pagi..perghh!!! penat gile beb..aku, mak aku n adik aku bertiga tido lam kete..tau2 je lew..mana la selesa.habis sakit2 badan sume..ramai giler org berubt kt ctu..sementara tungu, lepas daftar abah, sempt gak lew berjalan2 kt bndar Simpang Renggam..ingt kan takde la tunggu lama..tapi hampeh!!!

Kalo org len aku tak tau lew..aku ni da terbiasa bangun awal2 sejak sekolah lagi..bapak aku pantang ank2 dia bangun tido siang buta..katanya rezki susah nk masuk..so,da terbiasa automatic terbangun sendiri walau tak cukup tido macm mana sekalipun..ari ahad tu, lepas tunggu mak ngan abah balik, ingt nk la smbung tido lik..takde maknanye..xleh nk pejam mata ni..ingt malam tu nk tido awal..thats y gosok baju awal2 untuk 5 hari trus..senang.nnt bangun pagi tak la terkejar2 bngun lewat nk solat subuh..tapi hampeh..takleh tido gak..Eieee..tension!!! tapi yg sedihnya, pakwe aku leh ckp aku tido lewat pagi ari sbtu tu coz aku main mesage dgn jntan lain..perghh!!! sampai nya hati dia..Aku ni sementara nk tunggu turn abah berubat, ingt nk la main massage ngan dia..haram tak balas message aku..tapi dituduhya plak aku main massage ngn org len.. Hmmm terpulang lew dia nk ckp aper..malas nk gaduh..hati menagis siapa yg tau..hanya aku n tuhan je lew yg tau kan..Lama2 nnt da penat pandai la dia pikir sendiri!!!!

3 comments:

Anonymous said...

ala tiannyer......bf xcayer..sabo lew...huhuhu

Anonymous said...

a'ah kecian kn...ish! ish! ish!.. trok tul bf tu kn. abih yg suke2 kuar statemnt kate bf g umh mkwe len..pe kes lak ek... bleh plak cmtu. lu pikir la sndiri beb...

SeAnNy HotSpot CoRnEr said...

Whatever...