SeAnnY PhOTosHoP

butterfly..


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!


GOD BLESS U ALWAYZ...


Tuesday, September 8, 2009

Air Mataku Gugur Lagi..

Hmmm..hari ni di dalam bulan ramadhan, pagi-pagi lagi air mataku gugur lagi...tak tau la kenapa, tapi aku rasa cm tension jek...rentetan masalah kewangan yang sedang aku hadapi...musibah datg bertimpa-timpa..sebenarnya, aku tak la hadapi masalah kewangan..tapi kerana insiden yang berlaku tiba-tiba, kereta aku kemek sebab kesilapan insan lain..entah la sape yang salah...tapi kerana insiden tu, fikiran aku bercelaru...jiwa aku jadik kacau..aku gunakan duit simpanan aku untk service kete, duit bayo utg org untuk baiki lik kete tu...aku ingt leh la claim selepas tu than aku boleh la service kete aku, bayo utg kawan aku Eja...tapi sangkaan aku meleset sama skali...begitu kecewa nya rasa hati aku..mana nk service kete..mana nak bayo utg..tambahan lagi da nk kt raya nih..bapak aku lagi sakit..aku perlukan duit utk perubatan dia..kesian abah, dapt aku rasakan kesakitan yang dia hadapi..kalo ikut rasa hatinya mungkin dia mohon dgn Allah supaya diambil nyawanya...aku mengerti sngt perasaan mak..dia menangis dalam diam..tahun ni tiada kuih raya...mak tak sempt utk buat kuih raya sebab menjaga abah yang sakit..skrg ni, abah pegi check up 2 kali seminggu..semakin lama semakin kerap...kesian abah...aku memasang niat utk belikan abah baju raya, belikan adik2 kasut raya dan baju raya..tapi entah la..dapt aku rasakan semuanya hampir mustahil bagiku..Ya Allah, apakah ini ujian untukku di bulan yang penuh keberkatan ini..mungkin ada hikmah disebaliknya..dan Allah SWT maha mengetahuinya..ataupun ini adalah pembalasan dari dosa-dosa yang pernah aku lakukan selama ini..Wallahua'alam..Aku berdoa semoga semua ni akan berakhir dengan baik sebelum kedatangan bulan Syawal ni..InSyaALLAH..Amin..Amin..YA RABBAl A'LAMIN....

0 comments: