SeAnnY PhOTosHoP

butterfly..


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!


GOD BLESS U ALWAYZ...


Sunday, September 13, 2009

IsYaRaT Di Sebalik MimPi-MimPi..

Semalam Aku mengalami mimpi ngeri lagi...bukan sesuatu yang luar biasa bagi aku..tapi itulah kenyataan nye..setelah aku perhatikan sejak beberapa kali ni..aku selalu dapat mimpi tentang jenazah dan kematian..Dalam mimpi tu, jenazah yang aku lihat dalam mimpi tu sering menghampiri aku..semakin aku lari dari mereka, semakin mereka mengejar aku..pada alam nyatanya , aku memg takut dgn benda-benda ni..aku lemah semangat..tapi apa yang dapat ku rasakan, setiap kali aku meninggalkan solat terytamanya isya'..aku akan didatangi mimpi yang sedemikian..aku ni bukan jenis yang ingat apa yang aku mimpi pada malam hari selepas aku bangkit dari tidur..tapi mimpi tu betol-betol memberi kesan padaku..mungkin inilah petunjuk dari Allah SWT..Syukur sanagt2 sebab Allah SWT masih sayangkan aku..dia tidak mau aku terus hanyut dibuai mimpi dengan godaan dunia..kebetulan pada malam tu, dijangka malam Lailatul-Qadar iaitu hari sabtu malam ahad..Wallahua'lam..mengenangkan apa yang berlaku..aku perlu muhasabah semula diriku..banyak lagi yang aku tinggal..banyk lagi yang aku perlu pelajari untuk bekalan ku di akhirat..Semoga Allah sentiasa memimpinku dari kesesatan..Aku sentiasa berdoa pada Allah swt aku sentiasa dekat dengan-NYA..menjadi seorg hambanya yang soleh dan seorang hamba yang beriman..AMINNNN!!!!!

0 comments: