SeAnnY PhOTosHoP

butterfly..


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!

cutes ice-cream..YuMM!!! YuMMy!!


GOD BLESS U ALWAYZ...


Tuesday, September 29, 2009

SeLaMaT KemBaLi BeRtUgAS!!!!


Haiii!!! Bertemu kembali kite selepas bercuti lama dari beraya sakan!!! amacam..da timbg ke bert badan lepas raya nih??? ha..ha..bape kilo berjaya dikumpol2...aku cmni lew..time pose trun ar 3 kilo..lepas raya naik semula 3 kilo..pi mai pi mai..tangtu jugak..hampeh!!! tapi apa yang penting maintain cun gitu..hik!hik!hik! Korang tanak jemput aku g raya open mouth umah korang ke?? ari raya tu ari aku tak puas lagi mkn rendang ketupat sumer..almaklum lew,,bz la katakan..penat giler beb..sape lagi nk tolg kalo tak aku ni..selaku tuan umah mesti la kena layan tetamu baik2..sedara mara aku datg ramai giler..kat 10 biji kete datg raya n lepak umah aku..suke sngat dapt berkumpul ramai2 gitu..yg paling bes dorg sumer berkumpul kt umah aku..ho!ho!ho!..

ari raya ke-2 area umah aku takder air..pe kebenda la...raya2 cmtu ada ke patut dia uat gangguan bekalan air ..bodoh tahap gaban tol!!!! da mcm takder ari lain nk uat..so, ari raya ke-2 tu kiteorg sume g beraya kat pantai sepat..memg best giler beb...berkelah tepi pantai..mandi manda pastu makan..pakcik2 aku n sepupu sepapat aku memg sporting giler..kiteorg main bola tampar dalam air..eieee ...seronok tak terkata la...yg best tu, mak aku tak penah2 nk join benda2 cm gitu turun gak mandi laut sama2...hish!! pelik bin ajaib betol...bapak aku lepak kt bawh pokok jew..coz dia tak sihat.takleh jalan..Hmmmm...

tapi memg la..raya per-1 hingga ke-4 memg takleh gerak g ane2...coz sedara mara dtg umah silih berganti..kalo kumpol sumer harus tido dalam bilik air lew jawabnya...tak muat.nk kena uat umah banglow agaknya...ha..ari raya ke-4 aku n family mak usu aku g mandi air terjun...dekt je dgn umah aku..akibat mandi laut tengah2 panas tu, kulit muka aku abih menggelupas n sunburn..poreng giler muka..eieee..tak suke!! nk g raya pun malu..tapi idup mesti selamba beb!! ada aku kisah???? hik..hik..hik..

apapun raya taun ni best la..cuma aku terkilan skit sebab tak dapt ziarah pusara arwah atuk n arwah poksu sebab masa yang terlalu pack sangat..tapi aku sentiasa iringkan doa n bacaan ayat2 suci untuk mereka..Aku berdoa semoga mereka semua tenang di alam sana...Aminn..

so, untuk korg 'SELAMAT KEMBALI BERTUGAS" OK!!!! dAAA......

0 comments: